mandag 9. april 2012

Sykkeltur rundt Førdesfjorden, Karmøy kommune

Den 4. april var en onsdag i den "stille uken".
Mange var bortreist, og det var lite trafikk på veiene. Vanligvis blåser det mye på Karmøy og i Haugesunds-området. Det er ikke ofte at vi har det vindstille. Denne dagen var hyllet inn i en helt spesiell ro. En kunne føle roen på kroppen, og som vanlig har jeg alltid kamera med meg. Det ble noen bilder som jeg legger ut her på denne bloggen. Det er mitt første innlegg, så dette blir nå en prøve. Litt usikker på hvordan denne bloggen er designet. Jeg forsøker.



Et mindre vann på Thuestadveien

Thuestadvannet



Et monsterpinnsvin bader seg i vannet

Førdesfjorden, stille og vakker.
Dette solide håndverksarbeidet fant jeg på Aksnes i Førdesfjorden 
Tosketjønn, like øst for Haugesund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar