mandag 16. september 2013

Tulipan-blogg 2013

Ja, hva kan en ikke finne på . En egen blogg om tulipaner. Våren 2012 besøkte vi øya Mors i Danmark. Der kom vi over en butikk som solgte tulipanløker til en "gi bort pris". Anne Marie som er en dyktig gartner og som elsker blomster forsynte seg begjærlig. Resultatet fikk vi oppleve våren 2013. Den ene tulipanen vakrere enn den andre,  og jeg løp og hentet kamera til alle tider. Slikt måtte foreviges , og jeg koser meg med bildene når sommeren nå er over. Jeg kan ikke navnene på disse tulipanene og hvis noen kan bidra så er det bare fint.  Bloggen blir også mitt fotoalbum, men deler den gjerne med dere som er interesserte.


















2 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte tulipanbilder nok til en hel bukett :-) En flott blogg med mange fine bilder

    Mvh Svein

    SvarSlett
  2. Hei Trygve! Utrolig flotte bilder dette. Noen har jeg sett før. Liker spesielt godt lysspillet i det øverste og fargesammensetningen mellom motiv/bakgrunn i det nest øverste og nummer fire fra bunn.

    Mvh
    Eirik

    SvarSlett